Svar på kommentar..

hejsan vore kul om du kunde visa lite bilder på stallet:)har ni eget stall hyr ni ut stallplatser?:)

 Svar- Vet att jag la upp bilder på vårat stall i de första inläggen här på bloggen, men det var ju ett tag sen. Så det skulle jag kunna fixa. Har ju hänt lite med stallet sen dess.. :)
 
Vi har ett kanske litet stall, endast 5 boxar och en shettis box nu. Och vi har nästan alltid haft fullt i stallet, så vi har inte känt att vi har kunnat hyra ut en box eftersom vi har betäckt Emie och då behövt den 5:e boxen. Inte förns iår har vi hyrt ut en box, och det är till Ebbas nya ponny som vi hämtar om 9 dagar. Så nu är det fullt stall igen. Men vi håller ju på och säljer Kitty så då kommer det en ledig box men vi kommer troligen inte hyra ut den då vi kanske ska betäcka Emie iår igen.

Men min dröm är att bygga ett lite större stall, kanske för 10 hästar till och sen hyra ut dom. Och sen även ett ridhus! :) gud vad glad jag skulle bli den dagen som jag lyckas övertala min pappa om att det skulle vara bra och bygga ridhus här.



//Camiilla
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0