Söndag..

Ebba sov hos oss så vi gick upp halv 9 (lite sovmorgon:)..

Gick ut till stallet å medans Ebba släppte ut Kitty, Leo, Emie och Lollo i hagen så tog jag ut Sjaket på en tur.
Vi red runt gropen, bara skritt och galopp. Det gick jätte bra, ställde inga krav på henne utan hon fick bara gå på i sitt tempo. Träffade en hund som Sjaket blev jätte rädd för,, hahah:) Hon har aldrig varit rädd för en hund, men den här hunden var jätte läskig.. 

När jag kom tillbaka så hade Ebba börjat mocka. Men när jag kom tillbaka så rakade vi Sjaket innan hon fick gå ut i hagen, hon hade hur mycket päls som helst. Det första gången som jag rakade henne nu i vinter, eftersom jag inte har ridit henne ordentligt så har det inte varit nödvändigt men nu tyckte jag det behövdes. Så nu är hon jätte fin. :) 


När vi var klara så skulle jag åka in till stan och träffa min kompis Therese, vi har inte träffas på jätte länge så det var välbehövligt.. :) Vi åkte till ner till stan och åt mat, Spicy hot blev det. :) när vi var klara så åkte vi hem till Therese och tittade på film, The Jones den var rätt så bra. Sen så tittade vi på Sverige matchen i Handboll dom vann så det var jätte bra:) När jag åkte från Therese var klockan typ 8 så då åkte jag hem och fodrade hästarna sen gick jag å la mig. 


//CAmilla 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0