rakat Kitty...

Efter jobbet så mockade jag och fixade iordning hela stallet. Sen pyssla jag om Emie och gjorde henne fin. Hon hade fortfarande feber så hon får stå inne i nån dag till. Och så lindade jag hennes ben för hon var lite svullen i bak. Men det är inte så konstigt när hon står inne hela dagarna.

När allt var klart så rakade jag Kitty med hjälp av Therese. Hon blev superfin och hon hade jättelång päls så det var välbehövligt. Så nnu kan jag iallafall vissa henne på Söndag.. :)

Och samtidigt som vi höll på med Kitty så kom Marcus ut och gjorde klart det sista på leos box. Så nu är den klar.
På Lördag ska vi hämta honom och Edvin längtar..

Här kommer en bild på vårat lilla nytillskott:) han är ju så söt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0