Måndag..

Jobbade ända till 4, fixade stallet och väntade på att Ebba skulle komma.

Först så tog vi ut Leo och Lollo på en skritt tur. Första gången jag satt på Lollo nu på 3 månader och hon var jätte snäll. Så nu är de bara att fortsätta :)

När vi kom tillbaka så åkte vi till ridhuset med Sjaket och Kitty, Ebba red S och jag K. Kitty var rätt så lugnt, red på det nya bettet och i skritten så går hon rätt så bra, traven börjar hon slappna av i men det är mycket kvar. 
Det låg 3 bommar framme på en långsidan med galoppavstånd, dom provade jag ta med henne och hon var uppmärksam och väntade på mig. Hon blev lite pigg i slutet men tror det var för att hon inte orkade riktigt. 
Sjaket och Ebba red runt i skritt och tränade på skänkelvikningar och få en bra form på henne. Det såg bra ut tyckte jag. 



När vi hade kommit hem och fixat iordning hästarna så gjorde vi iordning lastbilen inför Fredag. Mockade bort allt kiss och la in nytt spån och sopa rent och gjorde fint. Så nu hoppas vi Lilly blir nöjd,, :D 



//Camilla 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0