Lördag kväll i stugan..

Idag har Ebba och jag åkt snowboard och Ebba börjar bli riktigt duktig på det nu. Kunde åka en hel backe utan att ramla en enda gång.. :)

Pratade med Therese idag och hon berättade att dom har fixat iordning alla garderober och har börjat bygga lilla shettis boxen som Leo ska bo i.. Så det kommer nog bli super bra:) Edvin var iallafall glad när Therese berättade för honom att det skulle komma en liten ponny som heter Leo till honom. :D


Just nu sitter Ebba och jag framför tv i stugan efter att ha fixat iordning pizzadeg till kvällsmaten. Malin och Daniel är upp till affären och handlar bakplåtspapper till pizzan. Sen så blir det lite efterrätt och film tittande. 
Imorgon åker vi hem vid typ 9 och då åker vi om Sundvall och provar Lilly igen.. 


hare bra! 
Caiooo 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej!



Fick tips om att du/någon i erat stall, lagar hästtäcken?



Du kan väl svara till min mail isåfall, gärna med pris också! Har några täcken jag behöver få lagade. Äger själv ingen symaskin så.. :-)



Mvh Hanna

2011-01-10 @ 22:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0