Idag då...

Nu sitter vi i stugan och tittar på TV.. har lite långtråkigt, eftersom det inte finns något roligt att titta på.
men vi ska väl gå och lägga oss snart så vi orkar upp imorgon. Ska försöka vara ute i backen till klockan 9 imorgon.
Så vi kan åka den nya svarta backen som dom har fått till iår..

Jag har iallafall försökt lära Ebba att åka snowboard idag och i slutet gick det faktiskt riktigt bra :)
sen på eftermiddagen åkte vi skidor och då åkte vi Grizzly express för första gången. Backarna där uppifrån var jätte sköna att åka i men lite uppkörda. Därför ska vi upp tidigt imorgon så vi kommer ut i dom först.

Imorgon är det även sista dagen här uppe, på Söndag åker vi ju hem. Eller först ska vi till Härnösand och prova Ebbas ponny. Sen åker vi hem efter det.


Har pratat med Therese idag oxå och hästarna mådde inte så bra. Lollo är ju fortfarande halt och Sjaket fick ett sår dagen innan vi åkte, men det läkte fint iallafall. Sen så hade Emie bivit sjuk idag, hon hade feber och det rann ur hennes näsborrar. Så det var inte alls bra.
Kom på att jag ska nog inte åka iväg, för alltid när jag åker iväg så är det alltid någon häst som skadar sig eller blir sjuk som var frisk när jag åkte.. HAHAH:D


Nu ska jag gå och sova.. Skriver mer imorgon..

caioo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0