Fredag kväll framför tvn..

Jobbade nästan ända fram till halv 5 idag, lite segt en fredag.. men vad gör man inte för lite pengar:)


Efter jobbet så gick jag, Edvin och Emy och hämtade hästarna. Edvin hade bestämmt att han skulle rida Leo efter jobbet. Så då var det bara att hämta Leo.. Tog med dom andra på engång.
Sjaket skulle få vila idag, hon har blivit riden 4 dagar i rad så lite vila förtjänade hon..
Och Emie hade ju feber igår och lite idag så hon får vila några dagar till. :(

Så då återstog Kitty. Hon fick några varv med temporidning uppe i Kärret. Hon var superpigg och ville bara springa hela tiden och sen när vi skulle skritta av så var de småtrippigt hela vägen hem. Men det var nog inte för att hon var pigg utan mest för att alla de andra hästarna stog i stallet och åt hö och inte hon..


När vi hade fixat klart i stallet så följde Therese och Edvin med in till mig och mormor å åt mat. Sen så har vi tittat på High School Musical 3 som gick på Disney channel..



Morgondagen då.. kameran följer med ska fixas massa i stallet.

Först så ska alla hästarna fixas och hela stallet. sen så ska jag åka in till spiltan och handla en sak som ni får se imorgon (om den finns kvar). Sen så ska jag förbi elgiganten och ikea.
När jag kommer hem så ska Ebba och jag göra iordning lillys box. och alla hästar som går att ridas ska ridas.
Och sen så ska jag även försöka smörja alla träns och sadlar...

Så imorgon vet jag inte om jag hinner blogga så mycket.. Vi får väl se :D


//Camiilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0