en lugn Torsdag..

idag så red jag 2 hästar, Lollo och Sjaket.

Lollo- Skrittade jag barbacka i ca 20 minuter. provade ta några trav steg och det gick jätte bra. Hon är så duktig, längtar tills vi kommer igång ordentligt:)

Sjaket- Skrittade oxå barbacka på henne i ungefär 30 minuter. Hon var pigg och framåt. 



Imorgon åker Ebba och jag upp till Härnösand och hämtar Lilly. Så här är en -att göra lista imorgon som jag ska hinna med innan vi ska åka vid 12..

- fodra hästarna
- mocka till alla 5
- fixa allt hö
- fylla på vatten både ute och inne
- rida Kitty och Sjaket
- Släppa ut alla
- hämta spån till Lollo
- packa lastbilen
- äta mat
- blogga lite... :)

Allt det här ska jag hinna på 4 timmar så det är bara att pallra sig upp imorgon så jag hinner med allt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0