Dagens vill ha:)

Nu när det börjar bli lite varmare och inte lika mycket snö ute så skulle jag verkligen behöva ha ett par nya gummistövlar att ha på mig när jag är i stallet och går runt här hemma på gården. Stövlarna jag har nu har teddyfoder inuti och just nu så är dom väldigt varma och man bli jätte svettig om foten.

Så då hittade jag ett bar fina gummistövlar från Tretorn på Cheval Ridpsort. Kostar endast 525 kr.


Citystövel med nätt läst och ställbar snörning bak på skaftet samt dragkedja med dold kil på utsidan. Av blåst naturgummi med ett mjukt rosa fleecefoder. Tvåtonad yttersula av gummi som går upp lite på tån och hälen 



Tror jag ska beställa hem ett par svarta:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0