Presentation av mig, Ebba :)

Hej alla!
Nu ska jag oxå skriva lite i bloggen som ni kanske vet så har jag köpt en d-ponny för tre veckor sedan. Den står hos Camilla och Therese så eftersom jag står i StallGesala så mpste jag oxå skriva lite här
Här kommer en liten presentation av mig.
Jag har ridit sedan jag var liten och jag har varit med på allt från hopptävlingar till dressyrtävlingar och ut på fälttävlingar. Jag har ridit hos camilla och therese sedan jag var liten på alla deras hästar. Och för 3 år sen så började jag rida på ridskolan som ligger 5 minuter hemifrån mig. Men i höstas fick jag lov att sluta rida där då det inte funkade med mitt schema i min nya skola. Och det var då allt började.. 

Fför 3 veckor sen fick jag min alldeles egna ponny. Hon heter Lee Lou men kallas Lilly och är en korsning mellan Newforest och Halvblod. Hon är 15 år och har tävlat LB/LA i både hoppning och dressyr.
Lilly kommer uppe från Härnösand från en jättesnäll familj som jag och Camilla har fått jättebra kontakt med och vi hoppas att vi kommer kunna fortsätta hålla den kontakten.
Med Lilly har jag tänkt och hitta på allt. Vi kommer vara ute på långa skogsturer, träna dressyr och hoppning. Och även tävla litegrann när det känns bra. Vi ska även prova Fälttävlan i sommar och jag hoppas Lilly kommer att tycka om det.


Så det var en liten kort presentation av mig och min Lilly. Om ni vill veta mera så får ni fråga.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0