Ut till stallet nu..

Då var jobbet avklarat för idag. Ska gå ner till stallet nu och kolla om det är någe mer som måste göras.

Min kompis Therese kommer ut och ska skritta Lilly och då tar jag Emie, hon ska bara skrittas i några dagar till så det blir jätte bra.

Sen får jag se hur pigg jag är. Är inte sugen på att åka till ridhuset idag igen. Vädret blev ju lite bättre så kanske sticker ut på Kitty i skogen och tar ett barbacka skritt pass på Sjaket. Är ju inte så roligt att rida ut när det är helt svart och man är själv. :(


Tänkte på en sak igår när jag åkte från ridhuset kvart i 5, att det var fortfarande ljust då. Helt underbart, hela 45 minuter efter jag slutat jobba är det någolunda ljust. Känns mycket bra:)  Nu ska det bara bli ljust ända till 9 så är jag lycklig.. :D


Slänger in en bild på mig och Kitty sen i somras:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0