Svar på kommentar..

Är det inte jobbigt att ha så många hästar att ta hand om och rida? :)

// vilma



  Svar:

- Ibland kan det vara det, men till 99% så tycker jag de är roligt.
Sen så är det lite kämpigare nu på vintern när man måste åka till ridhuset hela tiden och att man inte kunna rida ordentligt hemma, men det får man stå ut med. Sen är det så att jag ofta får hjälp med mockningen och med allt som ska fixas i stallet av mamma och Therese, så dom hjälper mig mycket.

- En till sak som hjälper mig är även mitt schema för varje häst.
Varje vecka sätter jag upp nya scheman för varje häst beroende på vad jag behöver jobba på med dom. Och då kan jag hela tiden göra så jag får så stor variation som möjligt i ridpassen.


Men sen så är det så roligt att alla mina hästar är så olika, så jag lär mig mycket av alla 4. Om jag skulle ha 4 likadana hästar tror jag inte jag skulle tycka det var lika roligt.

Om jag hade tid och möjlighet så skulle jag köpa en till unghäst för att utbilda i fälttävlan:)







Kommentarer
Postat av: vilma borglund

Jag tycker att det är ganska jobbigt ibland att ha 1 häst bara ;)



Tack för svaren :)



mvh vilma

2011-02-28 @ 12:22:12
URL: http://ponnypyret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0