Sjuk...

Hatar att vara sjuk, vakna imorse med feber, huvudvärk och ont i halsen. Först tänkte jag gå upp och jobba men när jag reste mig ur sängen snurra allt. Så då sov jag vidare.. Men klockan 9 fick jag lov att pallra mig ut till stallet och släppa ut hästarna. Och då passade jag på å mocka och fixa allt i stallet på engång, men det tog ungefär 3 gånger så lång tid å fixa allt än vad det brukar göra och när jag kom in så somna jag framför tvn och har sovit tills nu.

Ska åka in och hämta Ebba 16.15 vid station så snart måste jag väl pallra mig ner till bilen..


Sen ska jag försöka följa med ut på Lollo när Ebba rider Lilly. Å Efter det kommer jag väl vara död så jag somnar väl vid 8 ikväll..




Har troligen hittat en köpare till Kitty nu:) Men berättar mer när allt är klart om nån vecka..
Kommmer sakna henne men hon kommer få det superbra hos dom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0