Måndag, och det snöar igen! :(

Kan inte snön ta slut nån gång?? Snön kommer ju aldrig kunna försvinna om det bara ska komma mer och mer snö.

Idag iallafall så ska Sjaket och Kitty till ridhuset om det inte snöar igen bort dit. Men förhoppningsvis hinner dom ploga eftersom vi inte ska dit förns efter 7 ikväll.
Emie tar mamma idag, för Linn ska rida Leo så då får dom en skogstur.
Lollo ska vila idag och Therese kommer ut till Lilly.


Klockan 4 idag ska även Ebba och jag iväg och klippa oss. Kände att det behövdes innan helgen, för jag har typ inte klippt mig på ett halvår.. :P Tycker inte om och gå till frisören för dom klipper bara av mitt hår och jag vill spara ut och få längt hår.. Och nu har det växt nästan 5cm sen sist, så idag så får Mimmi bara ta så lite som det bara går... :)

Ni kanske får se resultat ikväll:)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0