Hemma från Göteborg,

Nu har vi kommit hem från Göteborg eller jag har varit hemma sen kvart över 7, men jag har fixat och grejat och plockat upp alla saker och fodrat hästar och massa saker.


Blev lite saker när vi vr på Ullared oxå, men inte så mycket:) Så alla dom sakerna ska jag fota imorgon så får ni se vad jag köpte.
Ebba köpte ooxå lite saker så de får ni oxå kanske se.


Denna vecka är rätt så lugn jäntemot förra veckan iallafall.

Måndag- tandraspning på Lilly och Leo.
Tisdag- Strömsholm med Kitty
Onsdag- inget
Torsdag- Träning med Lollo för Evelina
Fredag- inget
Lördag- tävling
Söndag- inget


Köpte en jätte bra tavla nere i Ullared som jag kan skriva upp mina scheman för hästarna. Istället för ett fult A4 papper.



Nu ska jag sova, imorgon ska jag upp och jobba:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0