Göteborg horse show:)

Vet inte om jag har berättat för er men jag och Ebba ska åka till Göterborgs horse show om 2 veckor. Vi ska gå på Lördagens förmiddagsförställning sen så blir det shoppning i stora mängder.. Så jag tänkte lägga upp en liten shoppninglista för er så ni får se vad jag förhoppningvis ska köpa:)




Först och främst så ska jag köpa ett eller två par JW ridbyxor till, just nu har jag ett par marinblå. Men jag skulle även vilja ha ett par bruna och ett par svarta med röd text.





Sen så måste jag köpa nya ridstrumpor som vanligt. Då blir det nog ett par KL strumpor


 

Jag vill även hitta ett par nya tävlingsridvantar, jag vet inte vilket märke utan det får bli det märke jag tycker sitter skönast.



Sen kanske det blir någe mer smått och gott,, kanske ett schabrak med luva...




Sen ska även jag och Ebba åka förbi Ullared när vi åker hem på Söndagen så där kommer det väl oxå bli lite grejer..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0