.




4 hästar blev ridna idag, och det känndes bra:) 

Emie och Lilly- Jag och Therese skrittade ut i skogen med dom två i ungefär 30 minuter,  var så himla halt så det giick knappt att gå på vissa ställen. 


Sjaket- Åkte till ridhuset med henne, red mest bara igenom henne i alla gångarterna. Flyttade in bakdelen och tränade med att få med bogarna när jag svänger. Skritta och galoppera som vanligt. Hon blir bara finare och finare för varje gång.


Kitty- Fick oxå följa med, Therese stannade kvar och följde med till ridhuset och hjälpte mig:)
Så hon red runt på Kitty medans jag red Sjaket. Det gick iallafall inge bra för henne och mig idag, inget funka och det blev bara fel. Missförstog varandra hela tiden och fick inget flyt i ridningen. Men man ska väl ha såna ridpass oxå, det kan väl inte alltid gå bra...
Hoppas bara hon sköter sig på Söndag!





Det blir ju rätt så tråkig ridning just nu känner jag, mest ridhuset hela tiden. Men det går verkligen inte att rida ut i skogen, där det är glans is överallt och det spelar ingen roll att hästarna har broddar runt om man iallafall bara skritta typ. :( Så ni får ursäkta de  tråkiga inläggen.


//CAmiilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0