sängen väntar...

 Nu väntar sägen efter en hel helg i karl-gustav med camilla och massa saker med hem från ullared så klart.
jag har haft jätte roligt och det var jätte mycket folk på ullared men det var roligt ändå... <3


salo- salo har vilat i 4 veckor nu och den här veckan som kommer i morgon ska jag borja longera honom och massera hans rygg han har jätte ont stackarn men men det går nog över med lite massage.
om 2 veckor ska jag börja rida igång honom men mäst skritta och trava i början.Han kommer vara helt vild när jag börjar rida han..
för nästa år sattsar vi på lite högre klasser och lite cuper så tävlingarna börjar redan i januari så jag är jätte spänd redan nu hoppas att det går bra och så ska jag väll få ut han på lite fälttävlan oxå.
jag hoppas ju alltid att han ska prestera sitt bästa men han är ju ponny så man vet allrig puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0