saloprinsen<3

Igår så red jag Salo i ridhuset och det gick jättebra tills i sluten då började han krångla och flög för allt och när jag la till spöt och belv arg så brydde han sig inte heller, han ba lalalalla typ. Han blir ofta så när han tycker det är jobbigt eller trött. Men han måste kunna jobba då oxå, så det måste vi träna på.
Vi galopperade för första gången efter vilan nu oxå, rätt så lungt och stabilt. Jag trodde att han skulle vara helt galen och hålla på men jag blev jätteglad när han inte gjorde de..
Idag så är jag hemma och Salo ska vila, sen imorgon så ska jag rida igen..

När vi var i ullared så köpte jag lila skydd och ett schabrak. Skydden passar jättebra till mitt lila schabrak.
Längtar till första tävlingen den 11 Februari i Heby, då ska han ha på sig hela lila outfiten :)
Han kommer se ut som en prins. Fast han är ju alltid en prins i mina ögon puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0