Mina mål med ridningen 2012

Mima egna mål är att jag ska få en bättre sits, mer följsam och mjukare. Den har blivit sjukt mycket bättre under 2011. Men 2012 så ska jag träna ännu mer dressyr, speciellt för Evelina och få hjälp med det jag behöver.


Lollos mål är att starta en 120 hoppning och kvala till öppna championaten i Fälttävlan som går i Flyinge även starta 1-meters fälttävlan.

Lias mål är att starta 90cm fälttävlan och 110 hoppning. Även att hon ska bli stadigare och lugnare ridningen.



Jag hoppas kunna ha samma möjligheter jag haft under 2011, träna för sjukt bra tränare och ha det bästa teamet runt mig. Therese och Mamma har hjälp mig sjukt mycket och jag hoppas dom vill fortsätta med det:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0