Lördag i Karl-Gustav

Nu sitter Ebba och Jag å tittar på TV här nere i Karl-Gustav :)
Igår kom vi ner halv 12, gick å la oss på engång och gick upp halv 7 imorse för att åka till Ullared.
Kom tid halv 8 och det var redan massor av folk. Vi fick med oss en del saker hem därifrån, lite julklappar och lite annat smått å gott :D

Till Lia hittade jag ett termotäcke för bara 99kr! Det tyckte jag var bra:) Sen köpte jag ett vintertäcke med hals, Lia måste ha 165 på täcken och det är inte alltid det finns. Så idag blev jag jätteglad för jag kunde nästan välja mellan alla deras täcken. Förra gången vi var ner så hade dom inte ett enda 165 täcke.


vi kom hem hit vid 4, då satt vi oss direkt ner vid TV och kollade på Sverige matchen i Handbolls-VM. Efter det har vi inte gjort nåt annat än tittat på TV.. Kommer säkerligen att gå å lägga oss väldigt tidigt ikväll..




På  Måndag ska jag börja longera min lilla flicka så hon får busa av sig innan jag sätter mig upp på henne.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0