Juldagen

Inatt har jag inte sovit nånting, har feber, ont i halsen och är allmänt slut. Vakna varje timme för kunde knappt andas för halsen gjorde så ont.. :(
Men vid halv 10 ballra jag mig ut till stallet, Longerade Salo först med inspänningstygar.

Sen red jag Lia runt gropen, red ner i gropen och klättra och hoppade 3 stockar och lillla ekan. Hon var superpigg idag men lyssnade någolunda bra iallafall. Hon blev rätt så slut efter klättringen så hem kunde hon skritta på långa tyglar.
När  jag red runt så red jag henne rakställt hela tiden, hon vill gärna lägga huvudet på sne och svänga ut höger rumpan åt höger så tränade hela tiden på att hon skulle vara rak. Vi har tränat på det en långtid nu å nu börjar det ge lite resultat:)


Fick massa bra julklappar igår, ett lila eskadron schabrak, lila equi-Theme ländtäcke, massa pengar å presentkort på gina:)



Ett sånt här ländtäcke fast hel lila:)




Resten av dagen som har gått så har jag bara legat framför TV och försökt sova lite, men det går inte. Så får hoppas att jag somnar tidigt ikväll. Nu ska jag slänga på en film och krypa ner i sängen igen.

Ha en fortsatt GOD JUL allihopa =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0