Svar på kommentar

Isa   om Kom ihåg och anmäl er ! =):
Går det bra om jag lägger ut en länk hit på fb, och på min blogg ? Så att fler ser att det är pay and jump ? :) vore ju kul om fler visste att ni anordnade.


Svar: ja det är bara att lägga upp. Det är bara roligt om det är fler som får reda på att vi har =)





Linnea om Kom ihåg och anmäl er ! =):
Jag skulle jätte gärna vilja vara med, MEN varför sätta det på en vardag? Tycker de är hur dumt som helst, på varenda P&J/ P&R jag tittat är de onsdagar?

Min skjuts(pappa) jobbar lixom fram till 17 varje vardag...

Jätte tråkigt tycker jag :'(

Svar: Varför vi har dom på Onsdagar är för att alla "riktiga" tävlingar är på helgerna. Och då jag själv är tävlingsryttare så var det väldigt jobbigt att hitta helger som inte var upptagna. Så då blev Onsdag en bra dag.
Det är ju synd att du inte kan vara med.
Vi kanske har någon mer senare i höst, då kan vi försöka hitta en helg som vi kan ha den på.
Håll koll på bloggen =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0