Söndag

Idag höll Ebba och jag på med hundra saker tror jag. Hela dagen spenderades i stallet tror jag.


Började med att rida Kitty och Lilly runt gropen, red ner i gropen oxå. Började med att Ebba fick träna att rida genom vattnet fram och tillbaka. Sen så hoppade jag och Kitty lite småhinder (tre stockar, eka, kombination, mur, bank och triangeln) och hon tyckte det var superkul:) Och Ebba fick även testa hoppa banken både upp och ner.

Sen mockade vi och fixade allt sånt, efter det så städa jag foderkammaren/ sadelkammaren medans Ebba tvättade av alla garderober och gjorde sånt. Sen städa vi fikarummet.
När vi var klara där så åkte vi och hämta Ebbas kompis Jazmine. Efter det lagade vi alla hagar som var trasiga, så nu kan vi använda alla 5 hagar. När vi var klara med det åt vi mat och sen cyklade Ebba och Jazmine upp och red Nalle i grannstallet och medans så städade jag mitt rum.

När dom kom hem gick vi och tog in hästarna och packade vi och fixade allt tills idag.

Så klockan 10 över 10 kom vi in från stallet och då var det bara att gå och lägga sig för att orka upp idag.



Dagens träningspass skriver jag om imorgon, då jag är helt slut nu och ska gå och lägga mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0