iNTE BRA..

ojoj,, gud vad duktig jag har varit den här veckan... eller inte:(


Skulle ju skriva hur det gick på tävlingen i Söndags, men då somna jag kl 8 för jag var så himla trött.
Måndag så red jag efter jobbet sen åkte jag med Ebba till Uppsala och kom hem vid 11.
Tisdag så red jag och fixade med 4 hästar kom in rätt så sent och då orkade jag inte öppna datorn.
Onsdag så tränade jag för Evelina efter jobbet sen vänta jag på Ebba medans hon tränade och efter det red vi ut på Kitty och Lollo. Kom in vid halv 9 och åkte då till Hökåsen och hämtade mina stövlar, sen åt vi och efter det gick jag å la mig vid halv 11.

Fullt upp hela tiden. Men ikväll ska jag försöka lägga upp bilder och ladda in filmerna. Så idag eller imorgon så kommer det upp här:)



Idag fyller även våran Pappa år!!!!!!! :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0