16/4 17/4




Idag och i går så fixade jag hela stallet och red så den här helgen har jag varit duktig att fixa sådana saker oxå
så har vi varit på kalas idag nere hos edvin,tomas,therse och lilla lea <3


Kitty- Idag var vi i padocken och red lite tempo växlingar och lite med att försöka få henne avslappnad och lung
och det gick jätte bra hon var lite hetsig i början men det blev bättre och bättre.
jag började med att få henne stäld åt båda hållen och det gick hon jätte bra på sen skulle vi försöka att hon på rakt spår att  hon skulle gå med rumpan innanför spåret men ändå vara stäld och hon har lättare för det i vänster varv men jag ska träna rätt mycket på att hon funkar i båda varven

lilly- Igår red jag Lilly för liselott och det gick oxå jätte bra.
men lilly var jätte tjurig i börja så hon stog och bara streta imot alla hjälper hon fick men jaja
sen när vi skulle galoppera så gick det så mycket bättre så det var ju skönt och äntligen så börjar hon tappa lite över hals och mage men fortförande massa jobb kvar ...
Idag red turre lilly och dom red lite markarbete och hoppade två språng på ett sockerblocks hinder på 60cm
och jag tror att det gick rätt bra.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0