varför är man så trött?

Förstår inte hur trött man kan vara. Jag sover tillräckligt och lite till. Jag har inte haft någon häst att rida heller så jag borde ha hur mycket krafter kvar.. men nej, hur trött som helst.. Någon som har något tips?

Men idag då så skulle jag ha rakat emie. Men när jag var i stallet och mockade och fixade med Kittys box så började det ösregna så Emie blev blöt på halsen så det gick ju inte att raka henne. Så får fixa det imorgon innan jag sticker ut och rider.
Sen så hoppas jag att vi får hämta transporten imorgon kväll så jag kan göra i ordning den tills på Torsdag. Då ska vi åka och hämta Kitty:)


och på ner vägen så har vi tänkt stanna vid sharpman eller om vi kommer iväg i tid så tar vi det på hemvägen så kan Kitty vila där. För där kan vi nog lasta ur henne så hon får gå ut och röra sig lite.


Nu ska jag fortsätta kolla på idol och sen ska jag ringa Ebba och sen så väntar sängen.. :)


//Camiilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0