Tävlingar i oktober:)

Nu har jag hittat en tävlingar som jag tänkte åka på med Emie.


Jag börjar med en 90cm clear round i Åsebo den 3 oktober. Struntar i Åsebo och väntar till den 9 istället.

Sen åker jag till Säfva den 9 oktober och tävlar en startfälttävlan, så nu ska jag plugga in dressyrprogrammet..


Hade ju tänkt att åka på en dressyr tävling med Emie men hittade inga bra klasser. Så jag tar den senare, kanske kommer någon i november.
Men jag är lite klyven i vilket dressyr program jag ska rida. Ett LC program är så lätt och det händer inte så mycket i det och Emie kommer tycka att det är super tråkigt och kommer inte alls lyssna, så då kanske man ska gå upp nån klass och rida ett LB program just bara för att hon måste aktiveras hela tiden men då blir kraven högre och hon måste gå i bättre form och allt sånt. Så jag får se vad vi väljer.
Vi åker ju inte ut för att ta någon placering utan bara för att hon ska få komma iväg och göra någon annat. 


//Camilla 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0