Snart på väg hem...

Igår blev det inte mycket bloggande. Efter jobbet så red jag Emie och det gick super bra.
Jobbade mycket i skritt, nästan en halvtimme. Öppnor, slutor och skänkelvikningar. Red även Kyras fyrkant (tror jag den heter) Och mycket åttor och böjde igenom henne verkligen. I början stel som vanligt. Red bara med skänklarna och det gick så himla bra efter ett tag när hon började slappna av..

Efter jag hade ridit så råka jag somna, sov i 2 timmar sen vakna jag och var jätte hungrig.. hahah:) Men ingen var hemma. Men så kom mamma hem och då åkte jag med henne in till min bror och skulle lämna något sen var vi ut och hämtade den nya lastbilen.. Den är super fin!!! :D


Så imorse gick vi upp kl 6 och åkte ner till Nybro, utanför Kalmar för att hämta hem Kitty. Har gått jätte bra att köra ner. Lite vägarbeten och så men inte så farligt. När vi kom ner hit fick vi lov att vänta på henne som hade Kitty för hon hade fått åkt in till akuten och hon hade glömt lägga fram några grejer som till hörde Kitty.

Men nu så är vi påväg härifrån. och kommer väl hem vid 9 någon gång. Så får jag se om jag hinner blogga något mer idag. Vi ska stanna på sharpman när vi åker hem så då får Kitty vila.

Hoppas resan går fort hem.. :)


Kitty står därbak iallafall. Hon ttyckte det var lite konstigt att gå in men hon gick in... :D
Har kameraövervakning där bak så vi ser henne hela tiden medans vi åker..


//Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0