Min dator..

Igår så ville inte min dator starta. Och jag tror jag har fått virus på den så nu måste jag använda våran stationera dator, och det är jobbigt.. :S Så nu kommer jag inte kunna lägga in några bilder på min dator eller något sånt så jag får hålla mig till mina gamla bilder.. Och dom nya får ligga kvar i kameran.
Hoppas pappa kan fixa en ny dator på Måndag åt mig!!

Kommer ju inte kunna blogga ligga mycket förns jag får min nya dator..


Men igår så hade vi iallafall firmafest/kräftskiva/skördefest här ute på Gesala. Det var väldigt trevligt och mycket god mat.. :)
Så igår så fick hästarna vila.

Men idag så tog Ebba och jag ut dom 2 friska hästarna på en liten tur i skogen.
Vi red runt Igelsta en runda som tar ca 30-40 minuter. Lite lagom när det små regnade och det var första gången Kitty reds sen hon kom hit och Emie går ju fortfarande lite lugnt efter sjukperioden.. Men om ca 2-3 veckor hoppas jag kunna vara med på någon tävling med Emie. Dressyr eller hoppning vet jag inte, får se vad jag hittar. :D
Kitty vet jag inte vad jag ska göra. Kanske ska försöka åka och hoppa henne någon dag, för att se hur hon är nu. Så kanske man kan åka iväg på någon pay and jump med henne. Hon ligger ju ute på annons på hästnet nu iallafall. Så får vi se vad som händer.

Sen har Ebba och jag legat på mitt rum hela dagen och tittat på Twiglight och gossip girl säsong 1.
Nu ska vi äta äppelpaj och sen ska vi upp och kolla på The new moon :)



//Camiilla 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0