Måndag, första dagen i veckan:)

Idag så jobba jag och Therese fram till halv 4 sen åkte vi till stan och köpte blommor till våran farfars grav. För det är 3 år sen han begravdes så vi ville göra graven lite fin.

När vi kom tillbaka så gick jag ner till stallet och fixade iordning allt där.
Mocka, hö, vatten och allt som ska fixas. Eftersom ingen av hästarna ska ridas så fick jag en idé att gå med röjsågen bakom stallet ut mot hagen. För där är det massa brännässlor så det sysslade jag med ett tag och det blev jätte fint. :) Men jag ska fortsätta imorgon då jag inte hann klart med allt för tråden tog slut.

Sen så gick jag ner till Therese, så tittade vi på alla bilder och kollade på filmen som Ebba och jag hade gjort.
Efter det så åkte mamma och jag och handade. När vi kom tillbaka tog jag en lång och skön dusch och nu ska jag försöka gå och lägga mig i tid idag och inte kl 11 som det blev igår.

Imorgon tror jag ska ut och promenera med hästarna. Blir två promenader, får ta 2 hästar ena gången och 1 den andra gången.


//Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0