lång Söndag..

Idag så har det något varit den längtsa dagen i hela mitt liv.
Har inte haft något att göra idag.

Igår var jag ut med mina kompisar till BMB. Det var super roligt. Åkte hem rätt så tidigt för jag höll på att somna ståendes... Så mamma kom och hämta mig vid halv 3 så la jag mig vid halv 4 sen så gick jag upp kl 9 imorse.
Gick ut och släppte ut hästarna då, dom fick stå inne lite länge idag , men det regnade lite imorse så det var inte hela världen.. Sen så gjorde vi klart allt i stallet och sen så gick jag in sov till typ 2-3 sen åkte jag med Therese och handlade och sen när jag kom hem så somnade jag igen. Vakna vid 6 då min bror sms och sa att dom var på väg ut.

Min brors flickväns syster varhar varit hos dom i helgen så dom ville komma ut och rida. Så då fick Emie bli riden lite idag. Det gick jätte bra, hon var iallafall snäll. :)
Imorgon ska hon få en liten längre tur tror jag. kanske runt Hällby. Sen så på onsdag hoppas jag att jag kan börja skritta igång Lollo igen. :D

Och så längtar jag tills på torsdag då vi fått våran lastbil så vi kan åka och hämta Kitty.


Nu ska jag lägga mig och läsa sen sova.. Är fortfarande trött. Förstår inte hur det går ihop när jag sovit typ hela dagen.


//Camiilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0