Lägesrapport Sjaket:)

Lägesrapport för Sjaket är iallafall att det går framåt. Hon är inte halt längre när hon springer och vänder i hagen. Hon har aldrig varit halt när hon har sprungit rakt på men när hon vänder eller svänger så haltar hon och det gör hon inte längre. Så ett steg i rätt riktning känner jag att det går :)På Fredag är det 2 veckor kvar innan jag får longera henne för första gången, och om det går bra så börjar igång sättningen. kommer ta lång tid men det är det värt om hon blir frisk. Saknar att rida min flicka så himla mycket!!! Längtar hur mycket som helst. Det tråkiga är väl att det kommer vara mörk och kallt när jag får börja rida henne,, Men det får jag väl stå ut med. Jag får ju iallafall rida min underbara flicka:D Ser på henne att hon verkligen vill ut och bli riden nu. Känner mig jätte taskig när jag hämtar någon av det andra och hon får stå kvar i hagen. Hon har en sån ledsen blick då. Ibland börjar nästan gråta för jag tycker så himla synd om henne.

Tiden har ju gått så snabbt oxå. Har snart haft henne i 1 år. 1 år sen jag hittade henne på Hästnet. 1 år sen jag åkte och provred henne. 1 år sen hon kom hit till mig. 1 år med medgångar och motgångar, massa skratt och massa tårar. Vi fick en väldigt dramatisk början men det vände vi och innan då blev skadad var vi på topp, och dit ska vi igen!:) Detta år har gått så himla snabbt, förstår inte vart alla dagar har tagit vägen!


här hade jag haft henne i knappt en månad



Hon är ju så himla söt min älskling!




längtar!!! <3



//Camiilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0