Idag så har det inte hänt mycket...

Idag så red jag inte heller, eftersom dom skulle vila efter vaccinationen.. :S Men imorgon, då ska 3 hästar ridas. Börjar med Emie, hon får en tur ut i skogen men jag ska jobba igenom henne på rakspår, hon ska inte bara springa. Sen tar jag Lollo, hon ska bara skrittas en tur på ca 15 minuter. Det blir första ridturen efter skadan så jag får se hur många gånger jag får tugga grus.. hehe:P

Sen blir det Kitty, hon ska jobbas med longeringsselen i paddocken. Då ska hon få gå mycket i galopp, det är i galoppen som hon inte orkar och sen så måste hon bli av med massa energi. Har tänkt att jag kanske ska försöka gå upp lite tidigare och longera Kitty innan jobbet, så hon får springa av sig lite på morgonen varje dag. Kanske funkar om hon får gå fler dagar i veckan. Men har inte riktigt den energin till henne som jag har för dom andra 3 men jag vet att jag inte får henne såld om jag inte rider henne. Men det skulle vara skönt om man hade någon som kunde rida henne ibland. Men det är nog inte så många som nappar på en annons för en häst som ska säljas.


Nu ska jag gå och lägga mig och sen ska jag upp kvart över 6 och springa en runda innan jobbet:)
Imorgon ska jag försöka börja mitt nya liv..


//Camilla

Kommentarer
Postat av: Malin

Så fort vi har fått lite ordning på vårt schema och hur allt ska fungera i skolan så hjälper jag gärna till med att longera Kitty någon gång i veckan. Kramar.

2010-09-23 @ 18:39:51
URL: http://malinbgood.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0