Fredag:)

Gud vad jag var trött imorse. Var inne hos min kompis Therese igår kväll och träffad alla tjejor:) Det var jätte roligt och gott med massa fika.. hahah :D Bestämde att vi skulle gå ut på Lördag oxå:D
Det är väldigt sällan man träffar alla samtidigt då alla jobbar eller pluggar, vissa på annan ort... Men igår så gick det:)

På Söndag åker vi ner och hämtar hem Kitty, vill ha hem hennes så snabbt som möjligt. Så jag kan lägga ut henne på annons igen. Hoppas bara att hon mår bra.
Så mamma och jag åker kl 7 på Söndag morgon. :S Har tänkt att försöka hyra en B-lastbil på söndags så går det lite snabbare och så är det lite säkrare. Det ända som är, är att det kostar så mycket pengar. Så är det någon eller någon som känner någon som har en sån och om man skulle kunna få låna den på Söndag så kan ni ju maila mig:)
[email protected]


Nu ska jag gå ner och fortsätta jobba, sen efter jobbet kommer jag ha fullt upp i stallet och fixa en box till Kitty och städa och så. Har ju haft lite förråd i boxarna som vart tomma så de måste jag flytta bort..


//CAmiilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0