Då var det Måndag igen..

Försov mig imorse.. Fick skynda mig ut till stallet och sen till jobbet, Tur att man har jobbet 1 min från huset... haha:D

Efter jobbet så tog jag ut Emie på en liten tur. Vi red runt gropen och hon var super pigg och lite töntig när hon gick och tittade på allt som fanns runt omkring henne.. Jobbade mycket med förhållningar, tempoväxlingar så hon inte bara skulle springa på. Men hon tyckte det var roliga och springa snabbt än att koncentrera sig på mig. Försöka även jobba igenom sidorna på henne innan vi kom hem. Det gick ändå rätt så bra lite stel men efter lite jobb så släppa hon. Känns skönt att hon inte har tappar så mycket.

Imorgon får hon vila, så då tänkte jag raka henne. Hon ser ut som en teddybjörn och hon blev super svettig idag när jag red henne. 

Nu ska jag ut och ta in hästarna sen ska jag gå in och sova. 


 


Hoppas Emie och jag kommer ut på tävlingsbanan snart:)


//Camiilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0