Äntligen hemma..

Nu har vi äntligen kommit hem och allt är uppplockat från väskorna:)
Skönt att ha det gjort ikväll så jag inte behöver tänka på det imorgon.
Veckan har varit helt underbar iallafall. Vi bodde på ett super fint hotel med bra service och trevlig peronal. Mamma och Jenny har nog tjänat in flera hundra i baren då dom typ betalade en drink första kväll sen har dom nästan fått allt gratis:P
32-40 grader varje dag och på kvällarna kom vi väl ner i 24 grader som minst.
Dagarna har spenderats på stranden vid hotel poolen och vi har varit till ett vattenland och shoppat i Chania.
Det har varit super skönt att komma bort från allt när man nästan har jobbat hela sommaren.
Kanske slänger in lite bilder under morgondagen så får ni iallafall se lite hur vi hade det, fast det inte hör till hästarna..

Men jag har längtat efter mina små hästar här hemma som jag har fått höra har gjort allt möjligt. Bara för att massa passar på och åker bort så skadar sig alla 3 så jag har ingen att rida när jag kommer hem. Hade 1 när jag åkte skulle haft 2 och rida när jag kom hem men har ingen att rida. Men då blir det massa mys och ompyssling istället.

Men som vanlig när man är borta och slappnar av så blir man ju såklart sjuk sista dagarna. Så nu när jag sitter här har jag lite feber, mega hosta och huvudvärk. Får se hur mycket jag orkar jobba imorgon annars blir det massa timmar nere i stallet:D


//CAmiilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0