25 september

Idag så vakna jag inte förns 9. Som tur så hade mamma vart ner och fodrat hästarna redan så det var klart. Så jag kunde ut och rida på en gång när jag kom ner till stallet.

Började rida Kitty. red i paddocken som jag hade tänkt mig men det gick ut skogen om man kan säga så.. Hon gjorde enbart som hon ville. Så efter 20 minuter gav jag upp. Red hem och bytte häst.
Emie red jag oxå i paddocken. Men hon gick hundra gånger bättre än vad Kitty gjorde. Red inte så länge, men jobbade igenom henne i båda varven med slutor och öppnor, massa skänkelvikningar och massa sånt.. Många övergångar från skritt och trav, hon börjar bli jätte duktigt på allt nu. Så nästan längtar lite tills vi kommer ut på nån dressyr tävling så man får se vad en domare tycker om henne.

När jag var klar med stallet så åkte jag och mamma och hämtade Ebba och Amanda. vi åkte till Glada hästen och kollade lite där, hittade ett vinter täcke till Lollo. Så nu slipper hon frysa i vinter:)


Nu så håller jag på och fixar mig inför min kompis födelsedagsparty:D Ska dit till 7 så ska snart åka..


//Camiilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0