21 september

Herre gud vad tiden går snabbt. 21 september och snart är det ju oktober, helt galet..

Men igår så blev ju hästarna vaccineras så idag stog dom oxå. Imorgon blir det vila för dom oxå. Men på Torsdag så ska jag rida Emie i skogen, Lollo ska skrittas för första gången och Kitty ska longeras i paddocken.
Kommer ha fult upp hela kvällen.
Det är nu när mörkret kommer som man önskar man hade ett ridhuset hemma på gården.. är nästan avundsjuk på de lyckosar som har det. Men man kan ju inte få allt i världen.

Eftersom jag inte hade några hästar att rida idag så städade mamma jag upp där vi har alla våra hinder och körde in alla hinder från gräsbanan. Så nu var denna utomhussäsong på gräsbanan slut för iår. Nu längtar jag tills våren kommer tillbaka och vi kan ta ut hindrena igen:) Och då kommer Sjaket vara igång. :D


//Camiilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0