Söndag..

Då var denna helg slut och en ny vecka väntar..

Är lite dålig på att blogg nu men har ju inget roligt att skriva om. Inga tävlingar, träningar roliga ridturer eller något sånt utan allt är lite vilande nu så det kommer väl in nåt inlägg lite då då..


Ebba har spenderat helgen här så hon har hjälpt mig med hästarna:)
Igår blev Snowe, Emie och Lollo runt Igelsta. Det gick bra och Lollo var jätte duktig och gick först hela tiden fast det var lite läskigt ibland. :)
Sen idag så blev Sjaket, Snowe och Kitty skrittade upp till Kärret. Det gick oxå jätte bra och Kitty har gjort lite framsteg i sin "omstart".. Sjaket lunkar på som ingenting så det känns super bra och snart kommer vi vara tillbaka på tävlingsbanorna.. :) Edvin red Snowe idag och han tyckte det var super kul :D vill trava hela tiden och han gör det själv oxå, eller Ebba håller i Snowe men edvin sitter själv i sadel och håller i sadeln och tyglarna:) Super gulliga är dom. Ska filma någon dag så ni får se hur söta dom är.



I veckan som kommer så händer det lite grejer.
Toulouce ska jag åka med till ridhuset imorgon och kanske hoppa nåt hinder och sen på Torsdag ska vi till Säfva och hoppa en pay and jump :) Ska bli duper kul..

Tantieme ska jag oxå försöka åka med till ridhuset och hoppa lite och så ska jag träna för Evelina en dag och på Torsdag följer hon oxå med till Säfva och hoppar på pay and jumpen

Kitty ska åka till Evelina och vara där i en vecka och sen så kommer hon som provred henne för en vecka sen ner och kollar på henne igen och förhoppningsvis så åker hon till henne efter det. :)

Sjaket ska fortsättas longeras och så ska jag ut ch skritta lite längre turer:)

 

//Camiilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0