Söndag 3 oktober

Helt sjuk att det redan är oktober. Det var ju maj nyss? eller?

Man känner verkligen att det börjar blir kallare och mörkare för varje dag. :(


Idag var jag lat,, Började med en liten sovmorgon. Sen borstade jag Sjaket, hon och lollo fick gå ut i hagen medans jag skulle rida de andra två. Men jag var så trött så jag longerade Kitty istället för att sitta och försöka jobba henne i en paddock och allt bara går åt helvete. Men hon var glad för det iallafall.
Efter Kitty så tog jag ut Emie och skrittade i 30 minuter. Inte så ansträngande.
Sen fixade jag hela stallet och efter det gick jag in och har suttit framför tv:n och datan sen dess.


Imorgon vet jag inte vad det blir det hästarna. Har ännu inte tänkt ut hur denna vecka ska se ut.
Skiver nog ut schemat för v.40 ikväll.


//Camiilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0