Fredagsmys :)

Idag så kom Ebba hit och vi tog och skrittade Emie och Lollo upp till Kärret. Det var lite kusligt..
Och när vi kom upp till vårat kravhönshus så var tomas och hans kompis där och dom hade skjutit ett rådjur. Det tyckte hästarna var lite konstigt. och sen när vi kom upp till Kärret så hörde vi nå jätte konstigt ljud i skogen så då trava vi där ifrån snabbt som ögat.. hahah:) Och så höll jag på och ramla av Lollo när hon tvärnita för en vattenpöl som hade frysit.. haha:) Emie var iallafall snäll med Ebba, trava på som inget hade hänt..

När vi var klara i stallet gick vi in och fixade iordning lite milkshake och popcorn och så fastna vi framför tv:n och tittade på Idol:)

Imorgon ska Therese och jag åka till Uppsala på scrappmässa så då rider jag när jag kommer hem. Malin kommer ut och ska rida med mig så det kommer bli roligt:)



//Camiilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0