Emie skadad igen.. :(

Jaha, ingen tävling imorgon. :(
Skulle ju åkt till Säfva utan för uppsala och hoppar en startfättävlan. Men när therese och jag tog in hästarna så kom emie nästan inhoppandes från hagen:S
Så nu står hon med BackonTrack paddar så hoppas jag det går över snabbt.
Hade ju tränat så himla mycket och allt kändes verkligen super bra! Och så händer såklart det här.



Hade till och med varit så duktig så jag hade smörjt allt läder och mina stövlar och packat ihop alla grejer och ställt ut det i lastbilen och allt var klart tills imorgon. och när emie kommer in som hon gjorde så var det bara att plocka ut alla saker igen:(
Jag brukar aldrig plocka ut mina grejer dagen innan utan gör det på morgonen. Men nu när vi hade fått våran nya lastbil med sadelskåpet och allt så tänkte jag att jag kunde vara smart. Men det ska jag nog aldrig vara med. Tror igentligen inte på sånt, men det känns skönt att ha något att skylla på... haha:P

Har ju ridit Kitty idag oxå och Therese följde med på Lollo. Vi red bara ner till gropen och klättrade massa. Dom var jätte duktiga och pigga:)


Så imorgon så hinner jag göra massa annat:) Först ska jag longera Kitty sen åker jag nog till Strömsholm och kollar på elit tävlingarna och sen vid kl 4 ska jag fika hemma hos min kompis, sen ska vi ta en utgång på kvällen.. :D Så det kommer nog bli en bra lördag iallafall.
Men hade verkligen sett framemot att tävla. Har inte tävlat på hur länge som helst!


Nu ska jag titta klart på Idol sen vet jag inte vad jag ska göra. Kanske titta på lite film, kanske new moon:)


//Camiilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0