Dagens händelser:)

Idag så jobba vi bara fram till Lunch, det var rätt så skönt:)
Klockan 3 så skulle jag träna för Evelina. Så jag gick till stallet på engång och började fixa iordning.
Vi hade med Kitty oxå till Evelina, för hon ska vara hos henne i en vecka.

Träningen för Evelina gick iallafall bra. Vi gjorde mest samma jobb som vi gjort de tidigare gångerna. Bara försöka få henne mjuk och lugn. Fick även hjälp med program ridningen och lite tips och så. är ju inte så inne i dressyr program och så, så ibland kan det bli lite svårt..
Men hon blev jätte fin i slutet och jag hoppas verkligen hon kan vissa sig från sin bästa sida på lördag.. :)

När vi kom hem så hade jag inte så mycket kvar i stallet och göra så jag blev klar redan kvart över 5.. Lite skönt och ha några dagar som denna. Behöver inte vara i stallet till halv 9 på kvällarna.


//Camiilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0