Väntar på en kompis:)

Idag kommer min kompis Therese ut och ska rida med mig.
Vi ska åka till ridhuset. Eftersom jag inte kunde rida där igår. Och idag var det som tur ledig för det var jämn vecka och dom har träningar på ojämna veckor på Torsdagar. Så där hade jag tur.
Men det skulle vara så skönt att ha ett eget ridhuset, då kan jag rida där när jag vill.. :)
Får se hur det blir och jag hoppas det blir ett.. :)

Imorgon blir det träning för Evelina med Emie och Sjaket får vila. Ska nog försöka rida Kitty.
Och sen på Lördag så är det pay and jump upp på Näs, som ligger ungefär 5km härifrån så dit ska jag och hoppa 2 gånger i 80cm. Vill inte hoppa högre eftersom vi inte har tränat så mycket hoppning på sista tiden. Så 80cm räcker. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0