trött..

just nu så går bloggandet inte så himla bra..
Har inte haft någon ork att blogga under några dagar, får se om det kommer tillbaka.

Just nu så är det ju inte så mycket som händer :(
Lollo har hållit på och tappat några tänder så hon har inte ätit ordentligt så hon har vilat, eftersom jag inte vill rida henne när hon inte kan äta ordentligt. Men nu så har hon fått tillbaka lite aptit.. Så snart kan jag väl börja rida henen igen.
Sjaket rullar på, fortfarande bara skritt på henne. Men hoppas att jag kanske kan trava lite denna vecka.. :) Hon har iallafall blivit jätte mjuk och fin i skritten.
Kitty har jag fått tillbaka från Evelina, och jag hade hoppats på att hon skulle åkt i helgen men så blev det inte.
Snowe rullar på han oxå, edvin har varit ute och ridit på honom:)
Den enda som går normalt är Emie. men tävlingssäsongen är slut så nu är det bara massa uppbyggnads träning till nästa säsong som gäller..


Så när jag kommer igång med Sjaket igen så blir det nog bättre uppdatering här på bloggen:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0