Tränat med Emie

Idag var jag till Evelina och tränade med Emie.
Trodde att det skulle gå jätte dåligt när jag kom dit, eftersom hon har varit jättetjurig och jobbig hela veckan.
Men när vi kom dit så koncentrerade hon sig på en gång. Och jobbade på jättebra. Allt vi har tränat på börjat sätta sina spår. Känner att hennes vintervila som börjar om 3 veckor kommer vara välbehövlig för henne:)

Idag så tränade vi även på en grej där Evelina hade dragit upp en ca 12meters volt i marken. Och då skulle jag ha Emie med hennes framben på varsin sida av linjen och hålla henne där runt i volten. Och sen så skulle jag kunna flytta in bakbenen innanför spåret och ha kvar frambenen ute på linjen med ett på vardera sida om linjen. Vi tränade bara på att flytta in baken. Men sen ska man kunna flytta ut baken och hålla på så och ha full koll på henne hela tiden. Det var lite svårt men jag tycker det gick ändå rätt så bra. Och Emie jobbade jätte fint hela träningen, så med lite mer träning kommer det gå superbra :D


Så här såg det ungefär ut.. Är inte superbra på att måla i paint, men försökte iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0