Tisdag..

Idag så fixade jag och Therese stallet medans vi väntade på min kompis Therese som skulle komma och rida med oss.
Vi tog och red ett varv runt gropen. Så vi var ute 1 timme ikylan och jag och Therese frös lite när vi kom tillbaka men syster Therese frös inte alls och hon hade inte alls mycket kläder på sig. Medans vi andra två hade termoridbyxor och massa tröjor och rånarluva och allt.. :)
Men nu blev alla tre ridna så det blev jätte bra.




Här är bilder på alla saker jag köpte, förutom Sjakets täcke :)
Ländtäcke, ridbyxor, strumpor och skydden







Kommentarer
Postat av: Ida

Varför väntade du på Therese när hon redan var med dig i stallet???

2010-12-01 @ 20:45:44
Postat av: Camilla

Min kompis som vi väntade på heter oxå Therese... :)

2010-12-01 @ 20:59:43
Postat av: Ida

oki då vet jag. blev så undersam

2010-12-02 @ 20:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0