Sängen väntar..

Nu har jag varit lite dålig igen å blogga.. När vi kom hem i Lördags så gick jag typ och la mig på engång. Och igår så hade jag fullt upp hela dagen. Började med att fixa hela stallet, sen städade jag mitt rum, klockan 4 åkte jag och hämtade en kompis. Vi skulle ha tjejkväll så vi åkte och köpte grejer till tacos. När vi kom hem så vänta vi på de andra tjejerna och sen så åt vi och hade mysit:) Så då hann jag inte med någon data heller.

Men tänkte försöka idag..
Idag var jag så duktig så jag gick upp kl 6. För jag hade bestämt att jag skulle rida min flicka Sjaket innan jobbet. Jag brukar vara super dålig på sånt, men idag så tvinga jag mig upp. Sen hjälpte lite att Lollo inte mår så bra, så jag ville bara ut till stallet och titta till henne.

Tyvärr så får fortfarande bara skritta Sjaket, men det är lika underbart och rida henne iallafall. Eftersom hon inte hade gått på 2 dagar så satt jag på sadel för om hon skulle vara lite pigg. Sen så är hon så himla tittig nu när jag inte har ridit henne på länge så om det är något hon inte tycker om eller blir rädd för så kan hon göra en 360 sen så är hon på väg åt andra håller och jag ligger på marken. Så när jag har sadeln känner jag mig lite säkrare än när jag rider barbacka.. Men det blev en runda på 20 minuter.. Det är det längsta som hon har blivit skrittad.. :)

Snart är vi på banan igen:)




Efter jobbet så behövde jag bara mocka och fixa allt, sen var jag klar. :)


Nu väntar sängen för jag är så himla trött så jag håller på och somnar sittande


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0