Måndag

Kom hem vid 2 inatt, så fick inte många timmar sömn. För klockan 7 då skulle man upp till jobbet.
Men gårdagen var rolig, spenderade en del pengar i globen:)
Det blev ett Ländtäcke, ett fleecetäcke med Sjakets namn på, JW ridbyxor, Nya fälttävlansskydd och ridstrumpor.


Idag iallafall så gick jag från jobbet vid 3 för att jag skulle hinna rida 3 hästar idag.
Red alla inne i våran stora gräshage och pölsade i snön.
Började med Emie, hon var super pigg och ville typ skena hela tiden.
Sen tog jag Kitty, hon var faktiskt rätt så lugnt och kontrollerbar idag:)
Efter henne så skulle jag ha åkt till ridhuset med Sjaket men då behövde jag vänta i 1,5 timme för att dom hade träning. Så hon fick oxå ett pass ute i hagen. Hon var pigg och glad, fast vi inte såg så mycket.
Nästa vecka har jag tänkt att jag ska börja galoppera henne, så då får vi se hur det går och om jag sitter kvar på henne..

Bilder på sakerna kommer snart:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0